ПП "Авто-Шанс"

PEUGEOT ЗБІЛЬШИВ МІЖСЕРВІСНИЙ ІНТЕРВАЛ: ВИГОДА В УТРИМАННІ АВТОМОБІЛЯ – ДО 48%!

PEUGEOT ЗБІЛЬШИВ МІЖСЕРВІСНИЙ ІНТЕРВАЛ: ВИГОДА В УТРИМАННІ АВТОМОБІЛЯ – ДО 48%!

Бренд PEUGEOT постійно працює над підвищенням якості своїх автомобілів. Завдяки їх високій надійності, починаючи з 2020 року, для всіх автомобілів Бренда встановлена нова періодичність проведення ТО: 15-30 тис. км (в залежності від моделі та типу двигуна). Дані нововведення дозволяють істотно знизити витрати на експлуатацію та утримання автомобіля. Економія може досягати 48% відносно колишніх витрат.

 

Бренд PEUGEOT завжди намагається дати своїм клієнтам краще - динамічні автомобілі, сучасні технології, відмінну економічність, якісне обслуговування, вигоду в утриманні. В Україні представлений широкий модельний ряд автомобілів PEUGEOT, діють фірмові програми фінансування, працює широка дилерська мережа кожного Бренду. Втім, процес розвитку і покращень для клієнтів не зупиняється ніколи - так, починаючи з 2020 року для автомобілів Бренда встановлені нові, збільшені інтервали технічного обслуговування (ТО), що підкреслює впевненість Бренда у якості своїх автомобілів і дозволяє зробити їх експлуатацію більш вигідною для власників.

 

Якщо раніше періодичність сервісного обслуговування становила 10 тис. км (операція по заміні масла і фільтра), то тепер міжсервісний інтервал для легкових автомобілів збільшений до 15-20 тис. км пробігу, а для комерційних моделей - навіть до 30 тис. км пробігу (залежно від моделі автомобіля і типу двигуна). Дане сервісне нововведення дозволяє автолюбителю знизити витрати на експлуатацію та утримання свого автомобіля, причому економія може досягати 48%!

 

Наприклад:

Вигода для клієнтів PEUGEOT

PEUGEOT 3008 2.0 HDi 150 к.с. – економія на технічному обслуговуванні за 120 тис. км пробігу становить 40% (ТО раз в 20 тис. Км);

PEUGEOT 308 1.6 HDi 92 к.с. – економія на технічному обслуговуванні за 120 тис. км пробігу становить 48% (ТО раз в 15 тис. Км);

 

Слід зазначити, що поняття «ТО» включає в себе не тільки заміну масла і фільтрів, навпаки - це цілий комплекс робіт, у рамках якого також передбачена перевірка стану ходової частини і гальмівної системи автомобіля, діагностика різних вузлів і агрегатів (за необхідності), огляд підкапотного простору для перевірки та пошуку витоків технологічних рідин. Фахівці авторизованих сервісних центрів PEUGEOT знають всі нюанси і особливості різних моделей, мають великий досвід в обслуговуванні та ремонті автомобілів, постійно проходять необхідні тренінги - у результаті фірмові сервіси Бренда можуть забезпечити максимальну якість обслуговування автомобіля. Що, в свою чергу, означає надійну експлуатацію і тривалий термін служби вашого автомобіля, підтримка його відмінних технічних характеристик, збереження фірмової керованості і комфорту. До того ж, записатися на сервіс стало в рази простіше, адже тепер це можна зробити в режимі «онлайн». Все що потрібно, це зайти на офіційний сайт Бренда PEUGEOT, заповнити коротку і зрозумілу форму, і готово, приїжджайте на сервіс в зручний для вас час.

 

До речі, збільшення періодичності ТО - це не єдина вигідна пропозиція Бренда у питаннях сервісу і утримання автомобіля. Так, у минулому році для всіх легкових автомобілів PEUGEOT була збільшена заводська гарантія - до 3 років або 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше), що також свідчить про високу якість продукції і дозволяє знизити витрати на утримання автомобіля (в разі можливої непередбаченої поломки в гарантійний термін). Крім того, уже кілька років працює програма «ТО за фіксованою ціною»: в одному регіоні для однакової моделі і однотипного мотора встановлена фіксована вартість регламентного сервісного обслуговування. Тепер клієнту не потрібно вибирати сервісний центр виходячи з ціни, якості, повноти обслуговування автомобіля - усі сервісні центри гарантують однаково високий рівень обслуговування і однаково вигідну ціну на проведення ТО. До того ж, для післягарантійних автомобілів програма передбачає знижки на проведення ТО, розмір яких залежить від віку автомобіля!

 

Таким чином, PEUGEOT не на словах, а на ділі доводить свою турботу про клієнтів, намагаючись запропонувати власникам не тільки якісні автомобілі європейської збірки, але також максимально вигідні умови їх утримання та експлуатації протягом багатьох років.